Het kan natuurlijk gebeuren dat een product niet in de smaak valt of dat er iets mis mee is. Geen punt, voor alles is er een oplossing. Op deze pagina vindt u alle informatie over ruilen en retourneren bij Prijssnijder.

Meer informatie over de rechten en plichten van zowel consument als winkelier m.b.t. ruilen en retourneren? Klik hier.

Winkel Aankopen

  • Voor producten aangekocht in de winkel hanteren wij een bedenktijd van 8 dagen.
  • Voor het ruilen van fietsen kunt u gebruik maken van de “8 Dagen Omruilgarantie”.
  • Ruilen kan alleen met de kassabon of factuur van de aankoop. Heeft u deze niet meer dan volstaat een bankafschrijving van het betaalde bedrag.
  • Het product moet onbeschadigd en in de originele verpakking zitten (inclusief eventuele labels). Is het product gebruikt of (deels) beschadigd? Dan kunnen wij het product helaas niet terugnemen.
  • Wij geven geen geld terug. Hiervoor in de plaats geven wij u graag een tegoedbon.

Online Aankopen

  • Voor alle online aankopen geldt een bedenktijd van 14 dagen met recht van retour zonder opgaaf van reden.
  • Als u een product wilt ruilen of retourneren dan zijn de verzendkosten voor uw eigen rekening.
    Foutieve levering of productiefout? Dan vergoeden wij de door u gemaakte verzendkosten. Neem altijd even contact met ons op als uw niet zeker weet of dit het geval is.
  • Producten kunnen worden geretourneerd naar:

    Prijssnijder
    T.a.v. Retouren
    Loosduinseweg 223
    2571AB, Den Haag

Als u een product terugstuurt doe er dan altijd een kopie van uw order/factuur bij. Vergeet niet om voldoende te frankeren en het afzendadres te vermelden.

  • Wanneer u een product binnen 14 dagen retourneert storten wij uw geld binnen 1 werkweek terug.
  • Als u een fiets wilt terugsturen adviseren wij om contact op te nemen met Focus Koeriers. Zij zijn gespecialiseerd in het transport van fietsen. Ook hiervoor geldt dat de kosten voor uw eigen rekening komen.
  • Ook online gekochte fietsen komen in aanmerking voor de “8 Dagen Omruilgarantie”. Houdt er rekening mee dat wij slechts 1 keer omruilen en dat zowel de verzendkosten voor het terugsturen van de “oude” fiets en de kosten voor het verzenden van de “nieuwe” fiets beide voor uw rekening zijn.

Tegoedbon

Wilt u een product ruilen maar kunt u niet direct een vervangend product vinden of houdt u een saldo over? Geen probleem! Dan kunnen wij voor u een tegoedbon maken. De tegoedbon is te besteden voor alle producten en diensten in onze winkel. Dus ook voor reparatie en onderhoud. Wilt u de tegoedbon gebruiken voor een aankoop via de webshop? Neem dan even contact met ons op om dit te realiseren.

Wel een aantal punten om rekening mee te houden:

  • De tegoedbon is 365 dagen geldig vanaf uitgiftedatum.
  • Verlopen tegoedbonnen worden niet ingenomen.
  • U bent zelf verantwoordelijk dat u de bon tijdig verzilverd. Wij sturen geen reminders.
  • De tegoedbon is niet inwisselbaar voor contant of giraal geld.
  • Onleesbare bonnen kunnen niet worden ingenomen.
  • De bon wordt slechts 1 keer geprint dus bewaar deze goed.
  • Prijssnijder is niet verantwoordelijk voor verlies, diefstal of onleesbaarheid van de tegoedbon.
  • Deelbesteding van de bon is mogelijk. U krijgt na een deelbesteding een nieuwe tegoedbon voor het restbedrag welke opnieuw 365 dagen geldig is.

Product toegevoegd aan verlanglijst
Product toegevoegd aan vergelijking

Prijssnijder.nl maakt gebruik van cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) voor een betere werking van de website. Dit doen wij om de functionaliteiten op deze website mogelijk te maken, om inzicht te verkrijgen in het bezoekersgedrag, om gepersonaliseerde advertenties en content op onze websites te tonen en om interactie via social media mogelijk te maken. Door verder gebruik te maken van deze website geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies voor de doeleinden zoals beschreven in onze privacy- en cookieverklaring.